Måndagen efter festivalhelgen var flera av oss au pairer lediga så vi drog ihop ett gäng och tog oss till Kalle på Staten Island.
 
 
 
 
Köpte glass från glassbilen 😍 🍦
 
Gick i skogen, åkte till stranden, hängde i Kalles hus o åt All you can Eat Sushi 🍣, $20 å vi fick beställa in hur mycket sushi och förrätter vi ville, mumsigt värre! Sushi är en sak som jag har lärt mig äta under året här, hemma åt vi inte så mycket sushi o jag var inte så förtjust i det. Min vfamilj äter det ganska ofta och det är min vsons favorit mat så jag har helt enkelt lärt mig äta det och tycker nu att det är toppengott'
 
När jag kom hem till city igen hade min vfamilj kommit hem och även en av deras tidigare au pairer, Laura från tyskland som hade kommit under helgen. Jättekul att få träffa henne, hon stannar i två veckor, jättegullig! Faktiskt toppen o vara två au pairer!  😁
 
Hoppas allt är bra där hemma! 
 
Så snart jag får tid ska jag också uppdatera om den fantastiska helgen i Niagarafallen!  
 
Kraam!!

1 kommentarer

Mamma

05 Jun 2015 21:25

När jag såg er på bryggan kändes det som att du var hemma:) Härligt liv du har over there! Bara njut<3

Svar: Kändes väldigt mycket som hemma kan jag säga! Underbart att få känna av skogslivet igen. Njuter till fullo! Kram! ❤
Ebba Lindqvist

Kommentera

Publiceras ej