Söndag morgon blev det tidig uppstigning för att komma iväg till Philadelphia. Mötte upp en tysk vän vid bussen (faktiskt inte Jana denna gång 🙊😄) bussresan tog ca 2h. 
 
Det blev turistande hela dagen, gick genom hela stan o såg sevärdheter, åt Philadelphias specialitet Cheese Steak och åkte sightseeing tur. Sightseeing turen var riktigt spännande, busseN sOm tog oss runt förvandlades helt plötsligt till en båt sOm tog oss på en tur för Att Se Philadelphias sKyline. Förutom skylinenen så hade vi även turen att Se ett portugisiskt skepp kasta loss från hamnen, riktigt mäktigt! 
 
 
Bockade av åtminstone 2 saker på min Bucketlist denna dag, åka till Philadelphia och äta på IHOP. Jag vet inte varför men jaG bara fick för mig någon gÅng att jag ville testa IHOP, möjligen för Att vi inte hAr Det i Stan o för att jag vill testa sÅ mycket som möjligt när jag är här. Beställde toppengoda pannkakor mEd björnbär och persika, såå gott, på sidan kom också äggröra och potatis. 
 
Vi hade mycket tid i Philadelphia och det var väldigt skönt så vi hann vandra runt utan att stressa, en dag där räckte fint. 
 
Philadelphia ✔
IHOP✔
 
Dagen efter var första dagen på camp, sommaren har nu officiellt börjat!! 
 
Glad sommar på er alla! ❤ 

1 kommentarer

Farmor o farfar

06 Jul 2015 17:24

Nu har vi börjat vara i Valsan. Har haft några riktigt varma dagar men i dag blev det spöregn, Hemma nu och avvaktar tills i morgon om vi åker dit igen. Annars är det sig likt. Vi har det bara bra. Du också förstår vi av allt vi ser och läser om dig. Ha det gott och så hörs vi igen. kramar från oss.

Svar: Härligt att höra att ni har det bra. Ja, det är bra här också. Längtar efter att få va i valsan igen. Snart ses vi, kram!
Ebba Lindqvist

Kommentera

Publiceras ej