Heeej igen, nu vare ett tag sen! Jag är nu tillbaka från en helt uuuunderbar två och en halv veckors resa i USA, väst kusten och Hawaii! 
 
Min mobil dog första dagen på resan så har inte så många bilder på mobile. Har inte fört över bilderna från goPROn än så ett längre inlägg med bilder kommer i framtiden någon gång då jag har tid. 
 
Nu är det bara ca en och en halv vecka kvar i staterna innan jag kommer hem till Sverige igen. Har mycket att stå i innan jag är helt redo för hemkomst men kommer då vara redo då det verkligen gäller. 
 
Tänkte bara nämna att jag lever så kommer det mer inlägg senare! Hoppas allt är bra med alla. Många kramar!
 
San Francisco, innan mobilen gav upp.
 
 

1 kommentarer

Mamma

04 Aug 2015 13:09

Härligt Ebba, fina bilder! Ses snart - nu har vi fint väder även i Dalarna:) Kram mamma & pappa

Kommentera

Publiceras ej