Förut nämnde jag ju att jag tyckte jag sett en kändis, tror fortfarande att det va det men har tyvärr ännu inte kommit på vem det är...Har dock sett lite nya kändisar nu!! Har gått nästa ett år utan att jag har sett en enda, vad jag vet, men nuså drar lyckan igång.
 
Lauras första vecka på besök var vi i stan o gick o en man frågade om vi ville se the mayor och vi sa visst vill vi det. Mannen pekade över gatam gatan o där var han, dock såg vi bara hans rygg och hans livvakter men vi har då iaf sett han! 
 
Berättade i förra inlägget att jag sett en filminspelning i central park  med Fat Amy från Pitch Perfect, huvudrollskvinnan i fifty Shades of Grey och en annan riktig kändis som jag ej kommer ihåg namnet på.
 
 
  I oktober när pappa var här o hälsade på så var tydligen Naomi Watts o hennes man på skolgården för att hämta upp deras barn, tyvärr så såg vi de inte, det var en nanny som försökte få kontakt med min när hon själv satt bredvid dem men jag fattade ingenting, sedan påväg ut från skolgården berättade hon vad hon mena, Naomi Watts o hennes man! 
 
Tydligen har jag stått o stirrat på Naomi Watts husband utan att ha en aning om det! Det var på skolgården igen, min blick måste ha fastnat eller nåt och tydligen fastnade den på just han, Liev Schreibe. Ett tydligt tecken på att jag inte alls är bra på kändisar över huvud taget haha! Men man lär sig med tiden, nu kommer jag ju definitivt ha ögonen mer öppna!
 
Idag gick jag med Jana o hennes vdotter i Battery park området och såg en väl igenkänd kvinna som jag i första ögonblick kände igen så detta borde stämma! Jag såg Robin från How I Met Your Mother,Cobie Smulders. Jag har kollat upp henne o det kan stämma väldigt bra att det var hon. Hon hade en barnvagn och hon har tydligen en liten unge, har sett bilder på att hon kan va i nyc, o nyc är nyc hih. 
 
Har dessutom sett Jay-Zs lägenhet! Byggnaden i mitten av bilden, lägenheten på toppen av huset är hans. Jag var på ett födelsedagskalas med barnen o guh vad man får va med om vart man än går!
 
Vet ej om jag har berättat det men jag har även sett Leonardo DiCaprios lägenhet i Battery Park området. En au pair kompis bodde i en lägenhet med utsikt över både Frihetsgudinnan och Leonardos place, hur lyx är inte det? De sa att de sett han ha vänner över för Super ball bl.a. Sa att jag skullekomma med mitt teleobjektiv men det blev ej av...  
 
Aa som sagt så har jag inte de bästa kändisögonen men men jag är lycklig över de jag sett so far,  förhoppningsvis kommer jag hinna se fler innan jag drar hemå,  fåe vällan se då Om lyckan håller i sig. 
 
Många kramar skickas hemåt! Saknar er dör där hemma, ses snart!!
 

1 kommentarer

Hanna

15 Jun 2015 17:21

Glöm inte modellen Ebba!! Han har vi ju sett! :D Chico Lawcoskij ;)

Svar: Saant Hanna! Ännu en till på listan! ;D tummen upp för det!
Ebba Lindqvist

Kommentera

Publiceras ej