Mycket händer och tiden bara springer iväg så hinner inte riktigt med i svängarna. 
 
Förra veckan hanns det med en hel del roliga saker.
Måndagen började barnen på camp i soho. undertiden de hade sköj på camp tog jag mig en springtur längst Hudson river, mitt favvo ställe, bara så underbart! 
 
Tisdagen utnyttjade jag o Jana två fribiljetter på Soulcycle, spinning med trampande till beaten i musiken. en annorlunda typ av spinning men väldigt kul och bra träning, man gör armhävningar på cykeln, använder hantlar m.m. efter dusche träffade vi Linda för häng på rooftop och strosande i downtown.
 
Onsdag. Drog direkt från drop off på barnens läger till Broadway Dance Centre nära Times square. att dansa på broadway Dance Centre har jag o Jana haft på vår gemensamma bucket list o nu blev det av. Linda hängde också på på jazz Dansen. Var mycket stretching o töjning o Inte så mycket dans som vi hade trott men var hur som helst en rolig upplevelse! Efteråt gick vi o köpte lunch o promenerade till central park o hängde där i solen resten av den lediga tiden.
 
På onsdag kväll var det dags för månadens LCC/Au pair möte, denna var min sista! Så galet!! vi målade blommor o gjorde halsband av dem för att sedan skänka de till en organisation som gav hjälpande pengar till barn i Nepal för varje halsband vi gjorde. 
 
 
Efter mötET drog jag o ett gäng till staten Island för att se premiären av Magic Mike XXL. Priserna är lägre på ön än i city, en biobiljett på staten island kosta $10 o i city mellan ca $15 till $22. 
 
Min vfamilj åkte på semEster torsdag morgon så kunde sova ut på morgonen. Jana kom över o vi tog en nap i min säng innan vi gav oss iväg o mötte upp Linda i central park. Denna gång blev det en roddtur i sjön där. 
 
Linda jobba ett tag på kvällen sen möttes vi alla upp igen för en lång rolig natt. 
 
Ja o sen är vi på fredag igen som jag redan har skrivit om, början på 4th of july weekend! 
 
mer bilder kommer förmodligen senare.
 
Har mer jag vill berätta för er o det ska jag men nu är det sovdags så mer historier en anman dag.
 
kram till er alla!

1 kommentarer

Mamma

14 Jul 2015 20:09

Ser fram mot att se din bucket list när du kommer hem ;) Längtar!

Kommentera

Publiceras ej